خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل,کارت شارژ ایرانسل و همراه اول,خرید شارژ

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل,کارت شارژ ایرانسل و همراه اول,خرید شارژ

جام لیگ برتر فوتبال ایران به نام ایرانسل کلید خورد

با برگزاری مراسم امضای قراردادی بین رئیس سازمان لیگ برتر کشور و مدیرعامل ایرانسل، مسابقات فوتبال لیگ برتر سال ۹۰-۹۱ ایران با نام لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با شروع جام ایرانسل، فصلی جدید در تعامل ایرانسل به عنوان راهبر بازار تلفن همراه کشور با متولیان ورزش و حمایت از فوتبال کشور آغاز شده است.

تلاش برای افزایش اقبال عموم هموطنان به ورزش فوتبال از طریق رسانه‌های عمومی به ویژه بستر شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل، معرفی هرچه بهتر فوتبال کشور و لیگ‌های فوتبال به ایرانیان با تعریف محصولات نوآورانه ارزش افزوده تلفن همراه و بسترسازی مناسب برای ارتباط هرچه بهتر بین کارشناسان، مسوولان، ورزشکاران و مخاطبان فوتبال با استفاده از خدمات پیشرفته تلفن همراه و وایمکس ایرانسل از اهداف این طرح است.

مهندس علیرضا قلمبر دزفولی -مدیرعامل ایرانسل- در مراسم امضای تفاهم‌نامه با سازمان لیگ برتر که عصر روز سه شنبه در محل این سازمان برگزار شد، گفت: طی توافقنامه‌ای که با این سازمان به امضا رسید، جام ۹۰-۹۱ فوتبال کشور به نام ایرانسل نامگذاری شد.
وی افزود: باتوجه به ضریب نفوذ سیم‌کارت‌های ایرانسل در میان جوانان و علاقه آنها به ورزش فوتبال، مشارکت ایرانسل در جام ۹۰-۹۱ باعث شور و نشاط بیشتر مسابقات می‌شود.

دزفولی با اشاره به فعالیت ایرانسل در زمینه ارایه محتواهای ورزشی و فرهنگی روی بستر ویترین ایرانسل در طول ۵ سال گذشته، اظهار داشت: با امضای این تفاهم‌نامه با سازمان لیگ برتر فوتبال کشور، تبلیغات محیطی اطراف زمین مسابقات و تلویزیون متعلق به ایرانسل و این مسابقات با عنوان لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ارایه محصولات ورزشی و فرهنگی در کنار دیگر محصولات ویترین، ما را وادار می‌کند که از حضور در مجامع ورزشی غافل نمانیم.

در این مراسم، عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ برتر نیز گفت: سازمان لیگ برتر با کمک فدراسیون فوتبال در راه گسترش و توسعه درآمدزایی اقدامات مناسبی انجام داده است.
وی افزود: پس از آنکه توانستیم در حق پخش تلویزیونی و محیطی افزایشی مناسبی داشته باشیم، قصد درآمدزایی بیشتر برای این سازمان را داشتیم که امضای تفاهم‌نامه با ایرانسل از جمله آنها است.

ایرانسل با سوابقی چون برگزاری مسابقه عکاسی با MMS ویژه بازی ایران و استرالیا مقدماتی المپیک ۲۰۰۸ پکن، هدیه سفر به بازی‌های آسیای مالزی ۲۰۰۷ و حمایت از تیم‌های بزرگ، به بهترین گزینه برای این دوره از مسابقات لیگ برتر کشور تبدیل شد.

ایرانسل در زمره برگزیدگان و جهادگران نمونه اقتصادی کشور قرار گرف

 
 
 
 
 
با انتخاب هیئت علمی «چهارمین همایش نوآوری و عدالت اقتصادی»، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در زمره برگزیدگان و جهادگران نمونه اقتصادی کشور در عرصه تولید، صنعت و بازرگانی قرار گرفت و با اعطای لوح تقدیر توسط وزیر دادگستری به مدیرعامل ایرانسل، از جایگاه این شرکت به عنوان برگزیده و جهادگر نمونه اقتصادی کشور در عرصه تولید، صنعت و بازرگانی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در لوح تقدیر وزیر دادگستری به مدیرعامل ایرانسل آمده است: «براساس بررسی های به عمل آمده توسط هیئت علمی همایش نوآوری و عدالت اقتصادی و با توجه به خدمات و تلاش های ارزشمند و سازنده حضرتعالی در جهت توسعه و اعتلای کشور، در زمره برگزیدگان و جهادگران نمونه اقتصادی کشور در عرصه تولید، صنعت و بازرگانی قرار گرفته اید. از خداوند ممنان مزید توفیق آنجناب و مجموعه تحت مدیریت شما در ابعاد مختلف صنعت و بازرگانی کشور را خواستاریم.»
 

نشست خبری پنجمین سالروز راه اندازی شبکه ایرانسل!

گزارش کامل نشست خبری پنجمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل
 
 
مدیرعامل شبکه تلفن همراه ایرانسل با اشاره به اینکه طبق پروانه این اپراتور قطع ناخواسته مکالمات مشترکان ایرانسل در پایان سال ششم قراردادی تا ۱.۵ درصد مجاز است، از متوسط هشتاد و پنج صدم درصدی قطع ناخواسته مکالمات مشترکین ایرانسل خبر داد.
مهندس علیرضا قلمبر دزفولی روز شنبه و در نشست خبری ویژه پنجمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل گفت: این نرخ در شهرهای بزرگ کشور مانند تهران به دلیل محدودیت‌هایی که برای ایجاد سایت‌ها وجود دارد، یک و چهار دهم درصد، در شیراز هفت دهم درصد، در مشهد هفتاد و پنج صدم درصد، در اصفهان و کرج کمتر از یک درصد و در ساری نیز به کمتر از شش دهم درصد رسیده است.
وی با اشاره به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات درخصوص عدم محاسبه هزینه مکالمات کمتر از ۳ ثانیه که به دلیل اشکال در شبکه تلفن همراه اپراتورها قطع می‌شوند، گفت: در شبکه ایرانسل ۹۹ و بیست و پنج صدم درصد از کل تماس‌های زیر ۳ ثانیه بنابر اراده تماس گیرنده یا مخاطب تماس قطع می‌شود.
او افزود: از هفتاد و پنج صدم درصد قطعی مکالمات کمتر از ۳ ثانیه، ۴۲ صدم درصد به دلیل خارج شدن از حوزه پوشش و ۹صدم درصد به دلیل اختلالات و دلایل فنی داخل شبکه قطع می‌شود که صادرکننده پروانه تا ۱.۵ درصد آن را مجاز دانسته است.
مدیرعامل ایرانسل بین شهرهای بزرگ کشور، بعد از تهران بیشترین قطع تماس را متعلق به اصفهان اعلام کرد و گفت: البته تعداد سایت‌ها در اصفهان افزایش بیشتری یافته‌اند و چون اصفهان یک شهر تاریخی است، راه‌اندازی سایت‌های BTS در آن شهر با محدودیت هایی مواجه است و امیدواریم تا پایان سال جاری با نصب بیش از ۳۰ آنتن جدید در شهر اصفهان، این مشکلات کاهش یابند.
 
 
گستره پوشش ایرانسل
دزفولی از پوشش ۱۸۷۴ شهر و دهستان کشور، ۲۲ هزار روستا و بیش از ۲۰ هزار کیلومتر از جاده‌های اصلی و فرعی کشور توسط شبکه تلفن همراه ایرانسل خبر داد.
وی به رشد سالانه ترکیبی ۶۸ درصدی در بخش پوشش شهری و رشد سالانه ترکیبی ۷۷ درصدی در پوشش جاده‌ها اشاره کرد و گفت: ایرانسل۸۰ درصد جمعیت کشو را با رشد سالانه ترکیبی ۱۶ درصد تحت پوشش قرار داده و با راه‌اندازی بیش از ۱۵ هزار سایت  BTS در کشور، این شرکت موفق شد بیش از ۹۰ هزار TRX را در شبکه خود فعال کند.
مدیرعامل ایرانسل به مقایسه تعهدات مندرج در پروانه این اپراتور با عملکرد واقعی آن پرداخت و افزود: درحالی که تا پایان سال ششم قراردادی ایرانسل یعنی ۱۹ تیر ماه سال ۱۳۹۱ باید ۹ هزارو ۸۹ کیلومتر از جاده‌ای کشور تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار می‌گرفت اما اکنون این عدد به ۲۰ هزار و ۱۰۰ کیلومتر افزایش یافته است. همچنین تعهد پوشش جمعیتی ایرانسل در پایان سال ششم ۷۲.۵۶ درصد بوده که اکنون به ۸۰ درصد رسیده است و حاکی از رشد ۱۱۰ درصدی نسبت به تعهدات مندرج در پروانه ایرانسل است.
وی اظهار داشت: در توسعه فیزیکی شبکه علاوه بر ۱۰ مرکز سوئیچ اصلی، راه‌اندازی ۴۹ مرکز سوئیچ فرعی نیز در دستور کار قرار گرفت که علاوه بر تسهیل تبادل ترافیک، انطباق شبکه ایرانسل با شبکه تلفن ثابت نیز هموارتر می‌کند.
به گفته وی، در شبکه‌های تلفن همراه اول و ثابت، ایرانسل تقریبا در تمام مراکز استان‌ها، سوئیچ اصلی دارد که این امر انطباق بین دو شبکه را با سرمایه‌گذاری ایرانسل مهیا کرده است.
دزفولی، گسترش شبکه وایمکس ایرانسل از ۷ شهر به ۲۵ شهر، حمایت از لیگ برتر خلیج فارس-جام ایرانسل، راه‌اندازی سامانه پرداخت‌های کمک مردمی به کمیته امداد، هلال احمر و سازمان بهزیستی، راه‌اندازی و توسعه سرویس روزنامه همراه ، فعال کردن سرویس بانکداری همراه با استفاده از شبکه شتاب برای نخستین بار در کشور را از دستاوردهای ایرانسل عنوان کرد.
 
 
رومینگ بین‌الملل ایرانسل
وی با ارایه گزارشی از اپراتورهای طرف قرارداد با ایرانسل در ارایه خدمات رومینگ بین‌الملل توضیح داد که ایرانسل با رشد ۳۲ درصدی نسبت به سال گذشته رومینگ سیم‌کارت‌های دائمی را با ۲۸۷ اپراتور دنیا برقرار کرده و رومینگ سیم‌کارت‌های اعتباری نیز با ۸۶ اپراتور با صد درصد رشد نسبت به سال گذشته و رومینگ دیتا با ۱۳۹ اپراتور ۲۰۸ درصد رشد نسبت به سال گذشته داشته به طوریکه ایرانسل در حال حاضر گسترده ترین شبکه رومینگ بین الملل کشور را در اختیار دارد.
 
 
شبکه توزیع، فروش و خدمات پس از فروش ایرانسل
مدیرعامل ایرانسل از افزایش نقاط توزیع و فروش و دسترسی مشترکان به امکانات و خدمات ایرانسل و خرید شارژ به یک میلیون و ۴۰۰ هزار نقطه خبر داد و گفت: رشد سالانه ترکیبی این شبکه ۱۸۰ درصد است و در این میان فروش الکترونیکی معادل ۶۴ درصد از کل فروش پین‌های ایرانسل را به خود اختصاص داده که یکی از رکوردهای بین‌المللی مختص به ایرانسل است و موفق شدیم ۸۶ درصد رشد ترکیبی در فروش الکترونیکی ایجاد کنیم.
وی از جمله موفقیت‌های ایرانسل را راه‌اندازی پروژه دسترسی و استفاده از خدمات بانکی عنوان کرد که درحال حاضر ۲۰ بانک با ارایه مجموعه خدمات خودپرداز، اینترنت، پایانه فروشگاهی، وب کیوسک، تلفن همراه، بانکداری همراه و شارژ مستقیم در زمینه ارایه خدمات بانکداری همراه با ایرانسل همکاری می‌کنند.
به گفته دزفولی در حال حاضر ۱۸ توزیع کننده اصلی، ۹۰۶۰ عاملیت فروش و خدمات بعد از فروش رسمی و کددار، یک میلیون و ۱۸۰ هزار پایانه فروشگاهی، ۱۸هزار و پانصد خودپرداز و بیش از ۲۰۰ هزار فروشنده توزیع و فروش سیم کارت ها و کارتهای شارژ ایرانسل را برعهده دارند.
 

سهم بازار و اشتغال زایی ایرانسل
دزفولی از سهم ۴۵ درصدی ایرانسل از بازار تلفن همراه کشور نسبت به ۵ اپراتور تلفن همراه فعال کشور خبرداد و افزود: در بخش اشتغالزایی ایرانسل که یکی از شاخص‌های اصلی  و دستاوردهای ملی این پروژه محسوب می‌شود، ایرانسل ۳۵ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده که از این میان ۱۷۶۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.
به گفته وی، ایرانسل با معرفی فرصت‌های جدید بستر کارآفرینی را فراهم کرده که ویترین، بانکداری همراه، نقشه مجازی و روزنامه همراه از دسته خدماتی هستند که روی آنها می‌توان کارآفرینی کرد و در بحث خلاقیت و نوآوری، ایرانسل با راه‌اندازی سرویس‌های جدید خود نظیر بانکداری همراه، شبکه خصوصی مجازی، نقشه مجازی و روزنامه همراه سعی در شکوفایی و نوآوری در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات و بهره‌مندی اقشار مختلف جامعه و سازمان‌های کشور از سرویس‌های روز دنیا بوده و تلاش کرده به شکوفایی اقتصادی کشور کمک کند.
 
 
وضعیت شبکه وایمکس ایرانسل
وی با اشاره به رشد ۱۲۴ درصدی مشترکین وایمکس ایرانسل طی ۶ ماه اخیر، از رسیدن تعداد مشترکین وایمکس ایرانسل به ۱۷۵ هزار مشترک، تحت پوشش قرار گرفتن ۲۵ شهر، نصب ۶۴۰ دستگاه BTS وایمکس در ۷ استان تحت پوشش و ایجاد بیش از ۷۰۰ نمایندگی فروش وایمکس در کشور خبر داد.
دزفولی با اشاره به اینکه در پروانه وایمکس امکان ارایه خدمات وایمکس سیار وجود ندارد، اما قابلیت ارایه آن در شبکه وایمکس ایرانسل وجود دارد، گفت: در پروانه‌ای که صادر شده امکان ارایه خدمات موبایل وایمکس وجود ندارد اما در این باره از رگولاتوری درخواست مجوز کرده‌ایم که امیدواریم با آن موافقت کند.
به گفته وی، وایمکس هم در کشور و هم در دنیا یک فناوری جدید است و همچون شبکه موبایل برای هر اپراتوری زمان می‌خواهد تا پوشش آن تکمیل شود.
دزفولی ادامه داد: در بحث اینترنت برخلاف تلفن همراه، نیاز اصلی وایمکس، اینترنتی است که از طریق سازمان‌های دیگر در اختیار شبکه ایرانسل قرار می گیرد و هرگونه فراز و نشیبی در این پهنای باند دریافتی، خدمات اینترنت وایمکس و GPRS ایرانسل را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
 
 
درآمد ۶۶ هزار میلیارد ریالی دولت از محل پروژه ایرانسل
دزفولی، درآمد مستقیم و غیرمستقیم دولت از محل پروژه ایرانسل در مدت ۵ سال گذشته را ۶۶ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این عدد درآمدهای مستقیم و غیرمستقیم دولت از محل پروژه ایرانسل است و در آن درآمد دولت از طریق شرکت‌های همکار ایرانسل ذکر نشده است. به گفته وی این درآمد با رشد سالانه ترکیبی ۷۲ درصد، از معدود پروژه‌هایی است که این میزان درآمد را برای دولت ایجاد کرده است.
به گفته وی، از این مبلغ، ۳۵ هزار میلیارد ریال مستقیما توسط ایرانسل به خزانه واریز شده و ظرف ۶ ماه اول سال جاری مجموع واریزی به خزانه دولت به ۱۳۰۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده و در این میان موفق شده است ۱.۲ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی جذب کند.
به گفته وی، ایرانسل از هر یک ریال درآمدی که کسب می‌کند، حدود ۳۵ درصد آن را بلافاصله دوباره به دولت برمی‌گرداند که ۲۸.۱ درصد متعلق به تسهیم درآمد، ۳ درصد خدمات عمومی، ۰.۲۵ درصد حق سازمان تنظیم مقررات، حق فرکانس، GSM و مایکرو و غیره است.
دزفولی افزود: در ایرانسل سیستم دقیق محاسبه قیمت تمام شده وجود دارد که با چند صد پارامتر قیمت تمام شده هر محصولی را درمی‌آورد و همه خدماتی که ارایه می‌کنیم، درچارچوب تسهیم درآمد است و بر مبنای درآمد دولت و قیمت تمام شده ایرانسل است و در ابتدای عرضه خیلی از سرویس‌ها ابتدا ما هزینه‌های آن را تقبل می‌کنیم تا صاحبان محتوا نقطه سر به سر برسند.
به گفته وی بدون محاسبه درآمدهای ناشی از پیام کوتاه، درآمد ایرانسل از خدمات ارزش افزوده را ۴ درصد عنوان کرد و گفت: این عدد در قیاس با خیلی از کشورها عدد خوبی است اما راضی‌کننده نیست و هدف‌های بالاتری را برای خودمان تعریف کرده‌ایم و با سرویس‌های متنوعی که بخشی از آن در نمایشگاه تله‌کام امسال عرضه خواهند شد، این رقم افزایش می‌یابد.
دزفولی تصریح کرد که توسعه خدمات در آینده عمدتا روی خدمات دیتا خواهد بود و حوزه رقابت هم سرویس‌های ارزش افزوده مبتنی بر خدمات دیتا خواهد بود.
 
 
هدفمندسازی در مفهوم عام
دزفولی گفت: در بحث هدفمندسازی به مفهوم عام آن، ایرانسل با هدف نسبتا برابر همه اقشار کشور از همه امکانات کشور سعی کرده است با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق محروم و پوشش ۲۲ هزار روستا، یکسان‌سازی نرخ مکالمه در کل کشور، ارایه تعرفه‌های تخفیفی متناسب با نحوه استفاده کاربر و برقراری رومینگ برای همه، امکان استفاده از تلفن همراه را برای همه اقشار میسر کند و هر سرویسی که در کلان شهرها و پایتخت ارایه می‌شود، در روستاها نیز همان سرویس‌ها ارایه می‌شوند.
 
امکان استفاده از خدمات ارتباطی برای همه اقشار
به گفته وی، در بحث برابری، ایرانسل با فراهم‌آوردن زیرساخت‌های ارتباطی و امکانات و بسترها برای کسب و کار و دولت الکترونیکی، حرکت در جهت افزایش بهره‌وری، ارتقای سیستم‌های اداری، تحول در خدمات رسانی به مردم و صرفه جو.یی در انرژی را توسعه داده است و موفق به دریافت جایزه بهره‌وری ۱۴۰۴ شده است.
مدیرعامل ایرانسل با اشاره به اینکه دهه ۹۰، دهه پیشرفت و عدالت است، گفت: ایرانسل با ارایه تعرفه‌های مختلف متناسب با همه اقشار جامعه، به صفر رساندن قیمت سیم‌کارت، گسترش شبکه در گستره جغرافیایی کشور، یکسان‌سازی نرخ مکالمات در سطح کشور و حذف هزینه جابجایی تلاش کرده است تا امکان استفاده از تلفن همراه و خدمات ارتباطی را برای همه اقشار و بخش‌های محروم کشور میسر کند.
به گفته وی، در مصرف بهینه که یکی از شاخص‌های سال جهاد اقتصادی است، ایرانسل با ارایه طرح‌های تعرفه مختلف، شارژ شگفت‌انگیز و غیره این امکان را برای مشترکین خود فراهم کرده است تا تعرفه مقرون به صرفه و بهینه را برای خود انتخاب کرده و هزینه‌های خود را مدیریت و کاهش دهند.
دزفولی افزود: در بحث الگوسازی، ایرانسل با بکارگیری بهترین فناوری‌ها، روش‌ها، سیستم‌ها، منابع انسانی و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور و ایجاد تحول در مدیریت کشور توانسته است الگوی مناسبی برای استفاده در سایر صنایع و دیگر عرصه‌ها باشد که آن را در مقایسه با بقیه شاخص‌ها، شاخص مهمتری از نظر فضای کسب و کار کشور می‌دانیم.
وی به فعالیت ایرانسل در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی، محیط زیست و زیبایی شهرها اشاره کرد و گفت: به استفاده مشترک از سایت‌های BTS موجود در ایستگاه‌های آتش نشانی، پل‌های عابر پیاده و دکل‌های موجود در سطح شهر برای حفظ زیبایی شهر و برهم نزدن مبلمان شهری اقدام کردیم و معتقدیم علیرغم اینکه شبکه باید به صورت مرتب از نظر ظرفیت و پوشش توسعه یابد، نباید به گونه‌ای نیز عمل کنیم که فضای شهری نامناسب شود.
 
 
راه‌اندازی سایت‌های سبز با استفاده از انرژی ترکیبی
مدیرکل گروه پروژه ایرانسل نیز با اعلام استفاده از انرژی‌های ترکیبی، خورشیدی، بادی، سوخت و برق برای جلوگیری از اتلاف انرژی و ادامه ایجاد اولین سایت‌های سبز با انرژی ترکیبی در کشور توسط ایرانسل اظهار داشت: ایجاد سایت‌های مورد تائید سازمان انرژی اتمی از لحاظ بی‌ضرر بودن تشعشات از سیاست‌های ایرانسل است و برهمین اساس تمام سایت‌ها تحت استانداردها و نظارت سازمان انرژی اتمی راه‌اندازی می‌شوند و میزان تشعشعاتی که از سایت‌های ایرانسل ساطع می‌شود، بین یک صدم تا یک پانصدم حد مجاز است.
مهندس محمود طلایی با اشاره به همکاری با مراجع ذیصلاح درخصوص اثبات بی‌ضرر بودن آنتن‌های تلفن همراه ایرانسل گفت: در این باره توافقنامه‌ای با دانشگاه علم و صنعت امضا شد که براساس آن از سایت‌های ایرانسل به صورت اتفاقی نمونه‌برداری کرده و آنها را نیز اندازه گیری کردند که مهر تائیدی بر ادعای ما و سازمان انرژی اتمی روی استاندارد بودن تشعشعات سایت‌های ایرانسل بوده است.
 
 
برآوردن نیازهای بیان نشده مشترکان
طلایی به فعالیت ایرانسل در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی اشاره کرد که براساس آن در حوزه ورزش، اولین حامی لیگ برتر خلیج فارس، حامی لیگ برتر خلیج فارس جام ایرانسل، حمایت از از تیم ملی والبیال، حمایت از تیم کنگ‌فو و حمایت از سه دوره مسابقات رالی کشور از جمله سوابق آن است.
به گفته مدیرکل گروه پروژه ایرانسل، برآورده ساختن نیازهای بیان نشده مشتری همچون بانکداری همراه، روزنامه همراه، نقشه مجازی، شبکه اختصاصی مجازی، پیامک انبوه تجاری، فعال کردن سرویس رومینگ برای تمام مشترکین اعتباری، رشد تنوع آهنگ‌های پیشواز از ۵ هزار محصول به ۱۲ هزار محصول، رشد ۱۰۰ درصدی ضریب نفوذ پیشواز، افزایش لینک‌های پشتیبان انتقال به منظور کاهش قطعی لینک‌های استیجاری، افزایش تعداد نقاط اتصال متقابل با سایر اپراتورها، توسعه پهنای باند، افزایش کفیت انتقال صوت و بررسی پارامترهای کیفی شبکه منجر به رشد کیفی شبکه شد.
 
 
افزایش ۳۰۰ درصدی استفاده از خدمات دیتا
دزفولی از افزایش ۳۰۰ درصدی استفاده از خدمات دیتا در مقایسه با سال قبل خبر داد که توسعه خدماتی مانند نما، پیشخوان، محتوای تلفن همراه، محصولات تعاملی چندرسانه‌ای، افزایش تنوع بسته‌های وایمکس برای نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان، استفاده از بستر ارتباطی ایرانسل به عنوان یک بستر انتقال امن دیتا در حوزه بانکی مانند پایانه‌های فروشگاهی و خودپردازها، استفاده از این شبکه در مدیریت حمل و نقل و ناوگان خطوط BRT و شرکت‌های حمل و نقل برای وسایط نقلیه سبک و سنگین از جمله کاربردهای آن است و در حوزه انرژی نیز سعی شده قرائت کنتورهای آب و گاز و برق از طریق بستر ارتباطی ایرانسل انجام شود.
 

۲۴ محصول و سرویس جدید ایرانسل رونمایی شد

همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران تله کام ۲۰۱۱:

۲۴ محصول و سرویس جدید ایرانسل رونمایی شد
 

در آستانه آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران تله کام ۲۰۱۱، ایرانسل از ۲۴ محصول و سرویس جدید خود در حوزه تلفن همراه و وایمکس رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این محصولات و خدمات جدید علاوه بر آنکه  برای نخستین بار در ایران به عرصه صنعت ارتباطات و مخابرات عرضه شده، با طبقه بندی بر اساس مشترکین عادی و مشترکین تجاری، رونمایی و معرفی شدند.

در این نشست خبری، محصولات و خدماتی جدید ایرانسل شامل پورتال برنامه های کاربردی یا Irancell AppStore با نام تجاری «چارسوی ایرانسل»، افزایش اعتبار مبتنی بر موقعیت، تبلیغات هوشمند منطقه‌ای، اعلام دسترسی، پیامک صوتی، کیف پول همراه، تلفن اینترنتی وایمکس، تلفن نرم افزاری با نام تجاری «آآوآآ»، تماس تصویری، چتر وایمکس، مودم بی سیم جیبی، سرویس جدید ارسال شارژ، ویترین کالا، فروشگاه مجازی، سرویس اطلاعات شهری ، شارژ از طریق تلفن گویا، بانکداری همراه مبتنی بر STK، رمز یکبار مصرف و سرویس سلامت همراه رونمایی شدند.

همچنین ایرانسل با معرفی خدمات جدید سازمانی شامل شبکه اختصاصی تلفن همراه، سرویس ارزش افزوده تلفن اینترنتی وایمکس، پیام پیشواز شرکتی، درگاه خدمات مبتنی بر موقعیت و سیستم ماشین به ماشین (M۲M)، در قالب  بسته ویژه محصولات جدید خدمات مشترکین تجاری، از آخرین دستاوردهای خود در عرصه ارتباطات تجاری نیز رونمایی کرد.
 
 
پورتال برنامه های کاربردی (Irancell AppStore): 
این محصول که همزمان با موج استقبال روزافزون از گوشی های هوشمند در بازار تلفن های همراه ایران ارائه شده، قرار است پاسخگوی نیاز موجود در این بازار با هدف استفاده بهینه از امکانات گوشی های هوشمند باشد.

پورتال برنامه های کاربردی که با نام تجاری «چارسوی ایرانسل» عرضه شده، قرار است برنامه های کاربردی مبتنی بر سیستم عامل های رایج تلفن همراه از جمله  Android, Symbian, Java  را که در گروهای متفاوت و توسط تولیدکنندگان داخلی و خارجی تولید شده به کاربران ایرانسل عرضه کند و از این طریق افق نوینی را به سمت  بازاری گسترده و بالقوه برای عرضه برنامه های موبایل در ایران بگشاید. چارسوی ایرانسل بستری برای کسب درآمد تولید کنندگان برنامه های موبایل از طریق عرضه برنامه های تولید شده خود به خصوص برنامه های فارسی زبان فراهم خواهد آورد.
 
 
سرویس افزایش اعتبار مبتنی بر موقعیت 
این سرویس که به سادگی و از طریق شماره گیری کدهای دستوری ویژه فعال می شود،  قابلیت افزایش اعتبار متناسب با موقعیت مکانی مشترک را داشته و می تواند پیشنهادهای تشویقی و تخفیفی متنوع  و جذاب را در قالب شارژ شگفت انگیز و طرح های نوین به صورت منطقه ای به مشترکین ارائه کند.
 

سرویس تبلیغات هوشمند منطقه ایاین سرویس می تواند به عنوان رسانه ای هدفمند و اثربخش در راستای اهداف تبلیغاتی و اطلاع رسانی بر بستر تلفن همراه  عمل کند. سرویس تبلیغات هوشمند منطقه ای با ویژگی‌های منحصر به فردی چون امکان اطلاع رسانی با استفاده از پیامک یا پیام چند رسانه‌ای به مشتریان هدف در یک محدوده جغرافیایی خاص، ارسال تبلیغات موثر به جامعه هدف بر‌اساس ویژگی های مختلف مثل سن، جنسیت، علایق و سطح درآمد، ارسال کوپن و کارت‌های تخفیفی شخصی سازی شده و همچنین  با قابلیت استثنائی «مشاهده و تحلیل نتایج کمپین های تبلیغاتی»، فصل نوینی را در عرصه تبلیغات همراه رقم بزند.
 
 
سرویس اعلام دسترسی
این سرویس جدید نیز به سهولت و تنها با شماره گیری یک کد دستوری فعال شده و از طریق آن می توان به وسیله پیامک از زمان بازگشت به شبکه مشترکینی که خط ایرانسل آنها خاموش یا خارج از شبکه بوده، مطلع شد. در فاز اول راه اندازی این سرویس، امکان استفاده آن برای مشترکین اعتباری ایرانسل فراهم می شود.
 
 
پیامک صوتی ایرانسل
پیامک صوتی، خدمتی جدید از ایرانسل است که برای استفاده از آن یک تلفن گویا در اختیار مشترکین قرار گرفته تا در ۶۰ ثانیه، پیامک صوتی خود را به سایر مشترکین ایرانسل و سایر اپراتورها به روش های متنوعی چون  پیامک، پیام چند رسانه ای و زنگ تلفن ارسال کنند.

این سرویس جدید ایرانسل، امکان پاسخ دادن به پیامک صوتی دریافتی و یا ارسال همان پیامک صوتی برای مشترکین دیگر و نیز امکان دسترسی به صندوق پیامک صوتی از سایر خطوط و تلفن ثابت را نیز برای مشترکین فراهم کرده است.
 
 
تلفن اینترنتی وایمکس ایرانسل
سرویس تلفن اینترنتی ایرانسل یا VoIP  که با تکنولوژی تبدیل سیگنال های آنالوگ صوتی به داده های دیجیتال و انتقال آن از طریق بستر وایمکس عمل می کند، دیگر محصول نوین ایرانسل در مراسم رونمایی بود.

این سرویس با ویژگی هایی چون عدم نیاز به خط تلفن و یا سیم‌کارت و  پرداخت هر گونه هزینه فعال سازی، امکان برقراری تماس های تلفنی داخلی و بین المللی مقرون به صرفه را برای کاربران وایمکس ایرانسل فراهم می کند.

VoIP، علاوه بر امکان نصب بر روی گوشی تلفن ثابت، از طریق تلفن نرم افزاری ایرانسل (آآوآآ) نیز ارتباط تلفنی به همراه انتقال متن و تصویر را امکان پذیر می کند.

این سرویس دارای امکانات ارزش افزوده از جمله اختصاص شماره داخلی، کنفرانس تلفنی (تصویری، صوتی و  متنی)، انتقال تماس، خط گروهی و انتظار مکالمه برای کاربران تجاری است.
 
 
تماس تصویری
سرویس تماس تصویری، بر بستر VoIP با آآوآآ ارائه شده و انتقال ساده تصویر تنها با استفاده از یک دوربین، کیفیت مناسب تصویر، هزینه کم جهت برقراری تماس، سرعت بالا برای برقراری ارتباط رودرو و کاهش هزینه های حمل و نقل و ... تنها بخشی از مزایای ویژه آن محسوب می شود.

همچنین این سرویس، در مواردی چون برقراری جلسات موثر بدون نیاز به گردهمایی در یک محل، آموزش از راه دور و حتی درمان از راه دور کاربردی بوده و قابلیت استفاده دارد.
 
 
چتر وایمکس ایرانسل
در میان محصولات مرتبط با وایمکس ایرانسل، رونمایی از محصولی به نام «چتر وایمکس ایرانسل» خود نمایی می کرد.

به اعتقاد کارشناسان، این سرویس می تواند خلاء موجود در  امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت بی سیم در محیط های عمومی را برطرف کرده و گام  جدیدی در توسعه شاخص های ارتباطی کشور بردارد.

چتر وایمکس ایرانسل قرار است در محیط هایی چون رستوران ها و کافی شاپ ها، مراکز آموزشی و دانشگاهی، و حتی ادارات و بیمارستان ها، امکان اتصال به اینترنت پرسرعت را برای کاربران فراهم کند.

بر اساس اعلام شرکت ایرانسل، این سرویس به دو صورت اتصال از طریق حساب کاربری وایمکس و یا اتصال از طریق حساب شخصی که به شناسه و رمز عبور وایمکس نیاز دارد، امکان اتصال به اینترنت را  بدون نیاز به خرید مودم وایمکس برای کاربران فراهم می کند.
 
 
 مودم بی سیم جیبی
بر اساس اعلام ایرانسل، این شرکت یک مودم جیبی که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وایمکس بدون نیاز به برق شهری را برای کاربران فراهم می کند به بازار عرضه خواهد کرد.

این مودم با قدرت گیرندگی بالا، قابلیت استفاده همزمان چندین کاربر با استفاده از Wi-Fi، سهولت در حمل و نقل، قابلیت شارژ از طریق رابط USB و قدرت بالا در دریافت و ارسال اطلاعات در این مراسم رونمایی شد.
 
 
کیف پول همراه

یکی دیگر از محصولاتی که ایرانسل در آستانه نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۱ از آن رونمایی کرد، کیف پول همراه یا Mobile Wallet بود که می توان آن را حساب و کارت متناظر با شماره تلفن همراه در بانک با امکانات کیف پول دانست.

این سرویس ایرانسل، در ادامه خدمات بانکی نظیر USSD، خرید امن با امپاد (مشابه سرویس جهانی PayPal) و با همکاری شبکه بانکی کشور، به کاربران امکان می دهد با انتقال وجه از دستگاه های ATM و کارت های عضو شتاب به شماره تلفن همراه خود، از فروشگاه ها خرید کرده و یا بلیط وسایل حمل و نقل عمومی یا سینما را تنها از طریق  شماره گیری یک کد دستوری تهیه کنند.

تسهیل خدمات بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری، استفاده از فناوری کد دستوری برای ثبت نام با سهولت بیشتر و امنیت بالا و کاهش ریسک برای خرید های اینترنتی از جمله دیگر مزایای این سرویس اعلام شده است.
 
 
سرویس ارسال شارژ
با این سرویس جدید که به گفته ایرانسل با هدف افزایش انعطاف پذیری روش های پرداخت و شارژ ارائه شده، مشترکین سیم کارت و یا کاربران وایمکس ایرانسل می توانند سیم کارت و یا حساب کاربری وایمکس خود و یا کاربران دیگر را تنها با شماره گیری یک کد دستوری شارژ کنند.
 
 
ویترین کالا
استقبال گسترده مشترکین تلفن همراه از پورتال ویترین ایرانسل، این شرکت را بر آن داشته تا در راستای ارایه «خدمات بانکداری همراه» و با همکاری شبکه بانکی کشور، در آستانه نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۱، از توسعه و گسترش این سرویس خبر دهد.

سرویس ویترین کالا امکان خریدی به آسانی ارسال یک پیامک را با تامین امنیت خرید از طریق سیستم پرداخت امن و اطمینان از تحویل کالا ممکن می سازد. با استفاده از این سرویس، انواع کالاهای فیزیکی و دیجیتال با امکان ارائه پیشنهاد بسته به مشخصات، موقعیت مکانی و علایق کاربر ممکن می شود.
 
 
سرویس اطلاعات شهری
سرویس اطلاعات شهری، یکی دیگر از سرویس های جدید ایرانسل است که به شهروندان امکان می دهد تا نزدیکترین شرکت، فروشگاه یا موسسه ارائه دهنده خدمات و محصولات مورد نظرشان را جستجو کرده و اطلاعات مربوط به آنها را دریافت نمایند و یا با انتخاب یک نقطه بر روی نقشه، اطلاعات مربوط به شرکت ها و موسسات نزدیک به آن نقطه منتخب را کسب کنند.

جستجوی نقاط مورد علاقه از طریق کد دستوری، جستجوی اطلاعات ضروری از قیل مراکز درمانی، قابلیت جستجوی پیشرفته اطلاعات، دریافت نتایج جستجو شامل آدرس و یا نقشه محل و اطلاعات مورد نیاز از طریق پیامک و پیام چند رسانه ای و امکان افزودن نقاط مورد علاقه از دیگر امکانات این سرویس جدید ایرانسل است.
 
 
شارژ از طریق تلفن گویا
ایرانسل در ادامه گسترش شیوه های دریافت شارژ سیم کارت،  تلفن گویایی را جهت این منظور راه اندازی کرده که مشترکین می توانند با پیگیری راهنمای این تلفن، سیم کارت اعتباری خود را شارژ کرده و یا صورت حساب سیم کارت دائمی خود را پرداخت کنند و از مزایایی همچون شارژ شگفت انگیز نیز برخوردار شوند.

در این سرویس امکان دریافت شارژ محدود به ارقام موجود بر روی کارت های شارژ نبوده و مشترکین می توانند رقم مورد نظر خود را بین ۱۰۰ هزار تا ۱میلیون ریال شماره گیری کرده و به عنوان شارژ دریافت کنند.
 
 
فروشگاه مجازی
سرویس «فروشگاه مجازی ایرانسل» از جمه دیگر محصولات نوین این شرکت بود که در آستانه نمایشگاه تله کام از آن رونمایی شد.

 این سرویس که با همکاری بانک پاسارگاد عرضه شده، به کاربران امکان می‌دهد تا با بهره‌گیری از روشی نوین و آسان و بدون نیاز به برقراری ارتباط با افراد یا دستگاه‌ها، تنها با ارسال یک کد ساده نسبت به خرید کالاهای مورد نیاز خود اقدام کنند.
انواع نوشیدنی‌ها، خوراکی‌ها، غذای آماده، محصولات فرهنگی گوناگون همچون کتاب، موسیقی، فیلم، اقلام و محصولات آموزشی، محصولات آرایشی و بهداشتی ، لوازم التحریر و ابزار متفرقه و ... از جمله محصولات قابل خرید در این فروشگاه اعلام شده است.
 
 
بانکداری همراه مبتنی بر STK
در ادامه گسترش ارتباط با بانک ها و سهولت تبادلات مالی و کالایی سرویس بانکداری همراه مبتنی بر STK به مشترکین ایرانسل معرفی شد.

آن طور که ایرانسل اعلام کرده، از این سرویس برای انجام تراکنش های بانکی با امنیت بالا  از جمله  پرداخت قسط، تراکنش های حساب های قرض الحسنه، انتقال وجه بین حساب های شخصی داخل بانک، افتتاح سپرده، انتقال وجه بین بانکی ساتنا، انتقال وجه بین بانکی پایا، مدیریت چک (درخواست، ثبت مبلغ، انسداد)، مدیریت حساب ارزی، پشتیبانی از حساب طلا و سفارش ارز آنهم بدون نیاز به حضور در بانک و تنها از طریق تلفن همراه  استفاده خواهد شد.
 
 
رمز یکبار مصرف
ایرانسل از راه اندازی سرویس «رمز یکبر مصرف» خود برای مشترکینی که از تلفن همراه برای تراکنش های بانکی استفاده می کنند، خبر داد.

بر اساس اعلام ایرانسل، مشترکین ایرانسل می توانند برای دریافت کد امنیتی یکبار مصرف به وب سایت ایرانسل وارد شوند و با وارد کردن کد دریافت شده در سیم کارت خود، رمز ورودی معتبر برای ۵ دقیقه را دریافت کنند.
 
 
سرویس سلامت همراه  سرعت و دقت، که به عنوان  دو عامل حیاتی برقراری ارتباط در دنیای پزشکی و سلامت مطرح  هستند، به فهرست  سرویسهای جدید ایرانسل با عنوان «سرویس سلامت همراه» اضافه شدند.

بنا بر این گزارش، این سرویس سلامتی، مهیا کننده بستری جدید برای برقراری ارتباطات در حوزه بهداشت و درمان بوده و با انتقال بسیاری از ارتباطات درمانی بر روی بستر موبایل می تواند سرعتی متفاوت و سطح خدماتی جدید را به شهروندان اهدا نماید.

از هماهنگی خدمات پزشکی و بیمارستانی گرفته تا نیازمندیهای شخصی و درمانی بیماران در خانه و ثبت اطلاعات بیماران حادثه دیده در آمبولانس تا مخابره در لحظه آن به مرکز، همگی از جمله نمونه خدماتی هستند که توسط سرویس سلامت همراه  ایرانسل مهیا گشته است.
 
 
شبکه اختصاصی تلفن همراه
در بخش معرفی محصولات موجود در بسته خدمات شرکتی ایرانسل، اولین سرویس به نام «خدمات شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه» رونمایی شد.

به گفته مدیران ایرانسل، این فناوری جدید، به سازمان ها و شرکت ها امکان می دهد که تلفن های همراه کارکنان خود را گروه بندی نموده و امکاناتی شبیه به امکانات سیستم تلفن داخلی شرکت به آنها اضافه نمایند و بدین صورت قابلیت ها و مزایای فراوانی را در اختیار مدیران و کارمندان خود قرار دهند.

تعریف گروه های مختلف با هر عنوان، امکان جدا سازی هزینه تماس های کاری و غیر کاری و تعریف مراکز هزینه مختلف، تعریف مراکز هزینه مختلف برای نگهداری حساب های شرکت جهت کنترل هزینه ها، اضافه کردن تلفن های همراه شخصی افراد برای جداسازی هزینه تماس های شخصی و کاری، استفاده از طرح های تشویقی مختلف برای تماس های شخصی و کاری مشترکان مختلف، طرح شماره کوتاه متفاوت در هر گروه به اختیار مشترک، متوقف کردن محاسبه تماس های کاری در رومینگ،امکان تعریف سیاست های مالی و حسابداری (مراکز هزینه)، امکان کنترل هزینه های تماس های کاری وامکان تعریف انتقال تماس تا ۵ بار، از جمله مزایای ویژه این سرویس به شمار می رود.
 
 
سرویس ارزش افزوده تلفن اینترنتی وایمکس ایرانسل
رونمایی از خدمات ارزش افزوده بر بستر تلفن اینترنتی وایمکس ایرانسل به عنوان جایگزین سیستم سنتی تلفن داخلی شرکت ها، جنبه های تجاری نوینی از اینترنت بی سیم را در کانون توجه فعالان اقتصادی قرار داد.

بر اساس این سرویس، رفع نیاز مشترکین تجاری به خرید سخت افزار PBX، کاهش چشمگیر هزینه مکالمات، طبقه بندی شماره گیری داخلی، ارتباطات داخلی بین شعب و نمایندگی ها، تماس با شماره داخلی یا شناسه وایمکس و ... جنبه های نوینی از قابلیت های تجاری و شرکتی وایمکس را به کاربران عرضه می کند.
 
 
پیام پیشواز شرکتی
در مراسم رونمایی از محصولات و خدمات جدید ایرانسل اعلام شد که به دلیل استقبال گسترده مشترکین از سرویس «آهنگ پیشواز»، هم اکنون نسخه شرکتی این سرویس نیز جهت استفاده مشترکین تجاری راه اندازی شده است.

بر این اساس، شرکت ها و موسسات می توانند با استفاده از سرویس «پیام پیشواز شرکت»، آهنگ یا صوتی ویژه را  متناسب با اهداف و ارزش های شرکت خود بر روی خطوط ایرانسل کارکنان کنند.
 
این آهنگ پیشواز مشابه رزومه صوتی شرکت یا کارت ویزیت هر یک از پرسنل عمل می کند و می تواند جایگاه برند شرکت مصرف کننده را ارتقاء دهد. به این ترتیب هنگامی که افراد، منتظر برقراری تماس با کارکنان بخش فروش، پشتیبانی و دیگر بخش های شرکت هستند و توجه آنها معطوف به لحظه برقراری تماس است به جای صدای «بوق ... بوق... » یکنواخت و همیشگی، آهنگ پیشواز شرکت را خواهند شنید و با جدیدترین محصولات، تخفیف ها یا طرح های ویژه آن شرکت آشنا می شوند.
 

 درگاه خدمات مبتنی بر موقعیت
رونمایی از «درگاه خدمات مبتنی بر موقعیت» به عنوان سرویسی جهت آگاهی از موقعیت مکانی کارکنان، ماشین آلات، پخش کننده ها و دیگر منابع و افراد به همراه قابلیت تعریف سیستم ها و فرآیندهای شرکتی و  تعریف خدمات جدید آخرین بخش از مراسم این روز بود.

آنطور که ایرانسل اعلام کرد، افزایش شفافیت در مدیریت ناوگان، تسهیل و بهبود برنامه ریزی منابع، افزایش سرعت عکس العمل در موقعیت های اضطراری، ایجاد فرصت های جدید برای شرکت ها جهت ارائه خدمات نوین، افزایش وفاداری مشتریان با توجه به اطمینان آنها از ارائه خدمات مورد نیاز در هر مکان، بازتعریف بهینه سیستم های داخلی شرکت با امکانات و فرآیندهای مبتنی بر موقعیت از جمله مزایای ویژه این سرویس بود.
 
 
سیستم ماشین به ماشین (M2M)
شرکت ایرانسل در مراسم رونمایی از محصولات جدید خود از راه اندازی سرویسی به نام «سیستم ماشین به ماشین (M2M)» خبر داد و اعلام کرد: بر اساس این سرویس جدید، امکان  مدیریت یکپارچه و هوشمند ادوات و ماشین آلات از راه دور کارخانجات و شرکت های خدماتی فراهم شده است.

ایرانسل اعلام کرد که  مدیریت ناوگان، قرائت دستگاه¬های اندازه¬گیری از راه دور ،مدیریت امنیت شعبات دور و نزدیک یک سازمان، کنترل دستگاه های فروش خودکار (vending machines)، مدیریت ابزارآلات مربوط به کنترل ترافیک شهری، سیستم¬های هوشمند مدیریت ساختمان و  مانیتورینگ تجهیزات صنعتی از جمله حوزه های کاربرد این سرویس محسوب می شود. بنا بر اطلااعات منتشر شده درباره این سرویس، با استفاده از آن، دسترسی به بسیاری از ماشین¬آلات که در مناطق مختلف به صورت ثابت و متحرک قرار دارند، تسهیل شده  و  مدیریت آنها به طور متمرکز و با هزینه¬های بسیار پایین¬تر امکان¬پذیر خواهد شد.

تقدیر از یکی از مدیران ایرانسل در پنجمین جشنواره ملی مدیران و تو

 
 
 
 
شب گذشته و در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان و سومین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت و معدن ایران، یکی از مدیران ایرانسل به عنوان مدیر جوان برگزیده این جشنواره معرفی و با اهدای لوح و تندیس یادبود توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر شد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این جشنواره که با مشارکت مجلس شورای اسلامی، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، خانه صنعت و معدن جوانان ایران، سازمان ملی جوانان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده بود، خانم پریشاد سعادتی، مدیر ارشد بخش انفورماتیک شرکت ایرانسل به عنوان مدیر جوان برگزیده این جشنواره معرفی و با اهدای لوح و تندیس یادبود توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و  الساندرو آمادیو رئیس آژانس UNIDO در ایران از وی تقدیر شد.
 
خانه صنعت و معدن جوانان، با مجوز کارگروه ساماندهی همایش های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، برای چهارمین  سال متوالی اقدام به برگزاری جشنواره مدیران و تولیدکنندگان جوان نموده است که با استقبال مدیران جوان کشور در بخش صنعت و معدن روبرو شده است.