خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل,کارت شارژ ایرانسل و همراه اول,خرید شارژ

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل,کارت شارژ ایرانسل و همراه اول,خرید شارژ

همکاری با سازمان های یاری رسان به نیازمندان

همکاری با سازمان های یاری رسان به نیازمندان

همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره)
 
 با مشارکت ایرانسل و کمیته امداد امام خمینی (ره)، پرداخت کمک های نقدی و صدقات مشترکین ایرانسل به کمیته امداد امام خمینی (ره) از طریق تلفن همراه امکان پذیر گردید.
 
ایرانسل در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود، بستر لازم را برای این حرکت خیرخواهانه فراهم ساخته تا مشترکین به آسانی، در هر لحظه و هر کجا کمک های نقدی خود را از طریق گوشی تلفن همراه خویش به نیازمندان اهداء  کنند.
 
کد کوتاه اصلی ۸۱۳۳ برای این سرویس در نظر گرفته شده که مشترکین ایرانسل می‌توانند با ارسال پیامک رایگان و مشخص نمودن رقم مورد‌نظر خود برای اهداء  به کمیته امداد امام خمینی (ره)، کمک‌های خود را به این نهاد اعطا کنند.
 
 
 
همکاری با سازمان بهزیستی کشور
 
به منظور جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران از طریق تلفن‌همراه و برای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی، سامانه «همراه مهر» با مشارکت ایرانسل و سازمان بهزیستی کل کشور راه‌اندازی شد.

بستر سامانه همراه مهر در تعامل مشترک با ایرانسل و در راستای استراتژی سازمان بهزیستی در خصوص حضور حداکثری شرکت‌ها و سازمان‌ها به منظور ایفای نقش مسئولیت اجتماعی ایجاد شده است.

کد ٨١١١ برای این کار در نظر گرفته شده که مشترکین ایرانسل می‌توانند با ارسال یک پیامک و مشخص نمودن رقم مورد‌نظر خود برای اهداء  به بهزیستی، کمک‌های خود را به سازمان بهزیستی کل کشور اعطا کنند.
 
 
 
همکاری با هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
سامانه «مشارکت های مردمی ۸۱۱۵» به منظور معرفی خدمات و نحوه جمع آوری کمک های نیکوکاران از طریق تلفن همراه، با همکاری شرکت ایرانسل و سازمان جوانان هلال احمر کل کشور راه اندازی شد.

بستر سامانه همراه مهربانی در تعامل مشترک شرکت ایرانسل و در راستای استراتژی جمعیت هلال احمر، جهت جذب حداکثری مشارکت های مردمی و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی راه اندازی شده است.

شما هموطنان عزیز می توانید با ارسال پیامک بدون متن به ۸۱۱۵، از محل اعتبار سیم کارت های ایرانسل خود، مبلغ مورد نظر را از شماره های زیر انتخاب کرده و مستقیماً کمک های خود را به همنوعان نیازمند اهداء ء کنید:

• ۸۱۱۵۱ برای پانصد تومان؛
• ۸۱۱۵۲ برای هزار تومان؛
• ۸۱۱۵۳ برای دو هزار تومان؛  و
• ۸۱۱۵۴ برای پنج هزار تومان.

در پایان یک پیامک مربوط به تأیید نهایی مبلغ، برای شما ارسال می شود.

ارائه این نوع خدمات توسط ایرانسل، در راستای تسکین آلام بشری و تحقق وظایف بشر دوستانه و امدادی، جهت حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها می باشد. مبالغ اهدایی پس از تأیید نهایی، در صورت‌حساب مشترکین دائمی منظور شده و از میزان شارژ مشترکین اعتباری کسر می گردد.

جام ایرانسل رونمایی شد

حمایت های ورزشی

جام ایرانسل رونمایی شد (اردیبهشت ۹۱)

جام مخصوص قهرمان یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، لیگ برتر خلیج فارس «جام ایرانسل» در مراسم ویژه‌ای در محل سازمان لیگ برتر ایران رونمایی شد.
 
این مراسم در محل سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور و با حضور غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران، مهندس رحیمی راد معاون شرکت ایرانسل، احسان مظفری پور مدیر کل بازاریابی ایرانسل، تعداد زیادی از نویسندگان، گزارشگران و عکاسان مطبوعاتی برگزار شد.
 
در این مراسم، مهندس رحیمی راد به نیابت از مجموعه ایرانسل از حضور پر شمار اهالی مطبوعات در این جلسه قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود که همکاری ایرانسل با فوتبال ایران در آینده هم ادامه یابد.
 
در این مراسم همچنین احسان مظفری پور مدیر کل بازاریابی ایرانسل گفت: ایرانسل وظیفه حمایتی خود از ورزش ایران را با حمایت از تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس آغاز کرد و در ادامه در برخی از رویدادهای مهم ورزشی از جمله لیگ برتر خلیج فارس، حضور پررنگی داشت تا در نهایت در سال جاری، جام لیگ برتر خلیج فارس به نام ایرانسل منقش شد.
 
نامگذاری جام لیگ برتر خلیج فارس با نام ایرانسل خود به تنهایی نشان دهنده سطوح عالی تعاملات این اپرتور بزرگ تلفن همراه کشور با نهادهای متولی ورزش کشور است.

وی با اشاره به اینکه این حمایت‌ها در چهارچوب مسئولیت اجتماعی ایرانسل انجام شده است یادآور شد: به جهت وظیفه‌ای که هر شرکت تجاری بر دوش دارد و نیز به خاطر نقشی که ورزش در بین مشتریانمان دارد، ما علاقه مند به توسعه ورزش در کشور هستیم چراکه بر این باوریم ورزش برای سلامت مشتریانمان و در ابعاد گسترده‌تر تمامی افراد جامعه مفید خواهد بود.
 
وی تاکید کرد: بنا داریم در فعالیت‌ها و حمایت‌های آتی‌مان از تیم‌های ورزشی با همین نگاه اجتماعی حرکت کنیم و در سال جاری نیز با حمایت از کاروان تیم‌های اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن رسالت حمایت از ورزش و توسعه سلامت جامعه را ادامه می‌دهیم.
 
وی در نهایت اعلام کرد: حمایت‌های ایرانسل از مسابقات و تیم‌های ورزشی ادامه خواهد داشت.

در این مراسم غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور هم با ابراز تشکر از حمایت‌های مالی شرکت ایرانسل از یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر ابراز امیدواری کرد که حمایت‌های شرکت ایرانسل در فصل‌های آتی مسابقات لیگ برتر نیز ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه لیگ برتر مسابقات فوتبال امسال مزین به نام پر افتخار خلیج همیشه فارس است یادآورشد: جامی که برای قهرمان این دوره ازمسابقات در نظر گرفته شده با نام «جام ایرانسل» است.
 
سرپرست سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور با اشاره به اینکه تیم سپاهان اصفهان بیش‌ترین شانس قهرمانی را در بین دیگر تیم‌های صدر جدول دارد خاطرنشان کرد: از آنجایی که فوتبال غیر قابل پیش بینی است به همین منظور ما تمهیدات لازم برای هر احتمالی را در نظر گرفته ایم. با هماهنگی‌های صورت گرفته دو جام و دو مجموعه مدال قهرمانی تهیه شده تا هیچ گونه مشکلی وجود نداشته باشد و بتوانیم یکی از بهترین مراسم اختتامیه و اهدای جام مسابقات لیگ برتر فوتبال را برگزار کنیم.

جام قهرمانی لیگ برتر ایران، لیگ برتر خلیج فارس، «جام ایرانسل» جامی نقره است که به وسیله هنرمندان اصفهانی و به‌عنوان نمادی از هنر ناب ایرانی تهیه شده و تمامی نقش‌های برجسته به کار رفته در این جام برگرفته از الگوهای اصیل و بومی ایران است.


برای مشاهده عکس‌های مراسم رونمایی جام ایرانسل، اینجا کلیک کنید.
 
 


ایرانسل؛ حامی ویژه کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲
با امضای توافقنامه‌ای میان مدیرعامل ایرانسل و رئیس کمیته ملی المپیک، ایرانسل به عنوان حامی ویژه و انحصاری کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ معرفی شد.
 
این تفاهم‌نامه در راستای بسترسازی مناسب جهت حضور افتخارآفرینان ورزشکار ایرانی حاضر در المپیک ۲۰۱۲ و استفاده از موقعیت های موجود در این رخداد جهانی منعقد شده است.
 
به گفته مهندس علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل، المپیک تجلی حضور همه ورزشکاران و فرهنگ‌ها در کنار هم است و ایرانسل برای اجرای بخش دیگری از رسالت و مسئولیت اجتماعی خود در همه حوزه‌های ورزشی، از کمیته ملی المپیک و کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌کند.
 
وی اهداف اصلی ایرانسل برای حمایت از کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۱۲ را بهبود پشتیبانی از رویدادهای ورزشی کشور، ایجاد شور و نشاط در میان مشترکین جوان ایرانسل و انعکاس نتایج بازی‌ها عنوان کرد.
 
 
 
 
ایرانسل؛ حامی لیگ برتر خلیج فارس «جام ایرانسل»

با برگزاری مراسم امضای قراردادی بین رئیس سازمان لیگ برتر کشور و مدیرعامل ایرانسل، مسابقات فوتبال لیگ برتر سال ٩٠-٩١ ایران با نام لیگ برتر خلیج فارس، «جام ایرانسل» کلید خورد.
 
هدف از اجرای این طرح، تلاش برای افزایش اقبال عموم هموطنان به ورزش فوتبال از طریق رسانه‌های عمومی به ویژه بستر شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل، معرفی هرچه بهتر فوتبال کشور و لیگ‌ برتر به ایرانیان با تعریف محصولات نوآورانه ارزش افزوده تلفن همراه و بسترسازی مناسب برای ارتباط هرچه بهتر بین کارشناسان، مسئولان، ورزشکاران و مخاطبان فوتبال با استفاده از خدمات پیشرفته تلفن همراه و وایمکس ایرانسل بوده است.
 
موجب افتخار این شرکت است که در تمام دوره لیگ برتر ٩٠-٩١، نام ایرانسل در کنار نام باشکوه «خلیج فارس» ذکر خواهد شد تا بار دیگر قادر باشیم با سرافرازی، این نشان ملی را ارج نهاده و بر آن تاکید کنیم.
 
محصولات جذاب لیگ برتری در ویترین ایرانسل ارائه شده است؛ همچنین برای دریافت فهرست محصولات مرتبط (همچون اخبار بازی‌ها، حواشی بازی‌ها، برنامه بازی‌ها و غیره) می توانید یک پیامک رایگان به ٩٠٩١ ارسال کنید.
 
لیگ برتر           اپراتور برتر             جام ایرانسل
 
 
 
 
ایرانسل؛ حامی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

شرکت ایرانسل افتخار داشت همزمان با برپایی رقابت های جام ملت های آسیا، انتخابی جام جهانی و انتخابی المپیک ۲۰۱۲، حامی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران باشد.

تیم ملی کشورمان با غلبه بر تمامی رقبا و همچنین پیروزی مقتدرانه در بازی نهایی در برابر چین در تاریخ ۷ مهرماه ۹۰، برای نخستین بار به عنوان قهرمانی آسیا دست یافته و همچنین راهی المپیک ۲۰۱۲ شد.
 
 
از دیگر رویدادهای ورزشی تحت حمایت ایرانسل می توان به این موارد اشاره کرد:
 

• ایرانسل؛ حامی رقابتهای جهانی «کونگ فو توآ» در شیراز (آبان ماه ۹۰)


• ایرانسل؛ حامی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر در فصل ۸۷-۸۶
 

حضور در رویدادهای بزرگ

حضور در رویدادهای بزرگ

ایرانسل؛ حامی دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ایران ( اسفند ماه ۹۰)

دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ایران با حمایت مالی ایرانسل و همچنین حضور فعال ایرانسل به عنوان نخستین ارائه دهنده وب سایت خدمات ارزش افزوده در کشور (پورتال ویترین)، در اسفند ماه ۹۰، توسط مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.
 
 
ایرانسل، حامی دومین کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن‌همراه (دی ماه ۹۰)

ایرانسل، به عنوان حامی دومین کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه، توجه خود به ارائه سرویس های مناسب به شهروندان کشور را به نمایش گذاشت. ایرانسل برنامه های ارزشمندی برای توسعه سرویس های الکترونیک خود برای شهروندان ایرانی دارد.

کنفرانس‌های بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه به منظور توسعه دانش ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان و سرویس های ارزش افزوده با تکیه بر آخرین دانش جهانی Mobile ICT برگزار می گردد.
 
 
ایرانسل، حامی دومین همایش ملی دفاتر پیشخوان خدمات دولت
(دی ماه ۹۰)

دومین همایش ملی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی و نقش آن‌ها در تحقق دولت الکترونیک در مورخ ۵ دی ماه ۹۰ با حمایت مالی ایرانسل در سالن همایش های وزارت کشور برگزار شد.

این همایش با هدف توصیف و تبیین نحوه اجرایی شدن و تصمیم گیری و ارائه گزارش و بیلان کاری یکساله این دفاتر و ترسیم چشم انداز و نقشه راه آینده برای توسعه و یکپارچه سازی خدمات دولت و بخش عمومی برگزار شد.
 
 
ایرانسل؛ حامی پنجمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال (مهرماه ۹۰)
 
پنجمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با حمایت مالی ایرانسل در فضایی به مساحت ۹۰ هزار مترمربع و در قالب ۹۰۰ غرفه و با حضور ۳۰ کشور خارجی، از روز ۱۴ تا ۲۴ مهر ماه ۹۰ در محل مصلای بزرگ تهران برگزار شد. این نمایشگاه در بخش‌های مختلفی از جمله تلفن‌ همراه، رسانه در آینه هنر، بازی‌های رایانه‌ای و ... میزبان بازدیدکنندگان بود.
 

حضور فعال ایرانسل و پوشش‌دهی اینترنت نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان (شهریور ۹۰)

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از تاریخ ۶  مرداد لغایت ۴ شهریور ۱۳۹۰ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد. ایرانسل برای نخستین بار پوشش وایمکس نمایشگاه را بر عهده گرفت و همچنین به ارائه محصولات قرآنی و فرهنگی پرداخت.
 
 
حضور فعال ایرانسل در نمایشگاه کامپیوتر، مخابرات و صنایع جانبی تبریز (مرداد ۹۰)

نمایشگاه کامپیوتر، مخابرات و صنایع جانبی از تاریخ ۱ الی ۵ مرداد ماه ۹۰ با حضور فعال ایرانسل در استان آذربایجان شرقی (شهرستان تبریز) در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های تبریز برگزار گردید.
 
 
ایرانسل؛ حامی دومین نمایشگاه تخصصی مخابرات اصفهان
(خرداد ماه ۹۰)

دومین نمایشگاه تخصصی مخابرات و اطلاع رسانی اصفهان با حمایت مالی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از ۲۸ الی ۳۱ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار گردید.
 
 
ایرانسل؛ حامی چهارمین دوره نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الکترونیک ELECIT  مشهد (خرداد ۹۰ )

شهرداری مشهد با حمایت شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، در راستای اجرای سند توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری‌های کلانشهرها، نسبت به برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الکترونیکی موسوم به Elecit ۹۰ از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ خرداد ۹۰ اقدام نمود. این نمایشگاه توانسته است به جایگاه مهمی در جهت ایجاد تعامل میان بخش خصوصی، دولتی و عمومی دست یابد.
 
 
حضور فعال ایرانسل در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (اردیبهشت ۹۰)

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ۲۴ دوره برگزاری یکی از معتبرترین نمایشگاه های بین المللی در سراسر جهان است. حضور بیش از ۲۰۰۰ ناشر داخلی و ۷۵۰ ناشر خارجی و بازدید بیش از ۵ میلیون نفر از این نمایشگاه،  اعتبار فوق العاده ای به آن بخشیده است. ایرانسل نیز با حضور فعال در این نمایشگاه به معرفی محصولات و خدمات وایمکس و تلفن همراه و محتوای فرهنگی، علمی و آموزشی بر بستر ویترین پرداخت.
 

ایرانسل؛ حامی نخستین جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران (اردیبهشت ۹۰)

نخستین جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران با حمایت مالی ایرانسل در اردیبهشت ماه ۹۰ با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی کشور در سالن همایش های برج میلاد آغاز به کار کرد.
 

ایرانسل؛ حامی ششمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران (فروردین ۹۰)
 
ششمین دوره مسابقات و سومین سمپوزیوم بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران و اولین کنفرانس مشترک رباتیک و هوش مصنوعی از ۱۷ لغایت ۲۰ فروردین ماه سال ۹۰ با حضور ۴۰۰ تیم ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی تهران با حمایت مالی ایرانسل برگزار شد.
 
 
حضور فعال ایرانسل در نخستین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن‌همراه ایران (اسفند ۸۹)
 
اولین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ایران با حضور ایرانسل به عنوان نخستین ارائه دهنده وب سایت خدمات ارزش افزوده در کشور(پورتال ویترین)، در اسفند ماه ۸۹، توسط مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف در مرکز همایش‎های بین‎المللی صدا و سیما برگزار گردید.
 
 
ایرانسل؛ حامی نخستین جشنواره و نمایشگاه رسانه های تصویری و دیجیتال در حوزه سلامت  (بهمن ماه ۸۹)

نخستین جشنواره و نمایشگاه رسانه های تصویری و دیجیتال حوزه سلامت با حمایت مالی ایرانسل در سالن حجاب از ۷ تا ۹ بهمن ۸۹ برگزار گردید.

جشنواره و نمایشگاه رسانه های تصویری و دیجیتال حوزه سلامت، با هدف بستر سازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر سلامت با هدف آموزش همگانی و با تاکید بر ترویج شیوه زندگی سالم برگزار می شود.
 

ایرانسل؛ تنها حامی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران تله کام (۲۰۱۱)

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تله کام ۲۰۱۱) از ۲۴ تا ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. این نمایشگاه که از آن به عنوان  بزرگترین رویداد فناوری ارتباطی ایران یاد می‌شود از سوی شرکت ایرانسل - به عنوان اپراتور برتر تلفن همراه کشور – مورد «حمایت ویژه» قرار گرفت. نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۱ میزبان ده‌ها شرکت داخلی و خارجی در حوزه ارتباطاتی- مخابراتی و همچنین نهادهای دولتی مرتبط با این صنعت بود.

ایرانسل در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان را با آخرین فناوری‌ها، دستاوردها و توانمندی‌‌ها و پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مخابرات و اطلاع رسانی و ارتقای سطح مبادلات تجاری کشور آشنا نمود.

ایرانسل در این نمایشگاه در سالن شماره ۲۷ و محوطه بیرونی نمایشگاه (در مجموع ۲۴۰۰ متر) حاضر بود. در مجموع ۵۰ غرفه شامل ۴۵ غرفه داخلی و ۵ غرفه بیرونی به معرفی و ارائه خدمات ایرانسل و شرکت های همکار  به بازدید کنندگان پرداختند. در این دوره از نمایشگاه به روال ۴ سال گذشته، ایرانسل به عنوان «حامی ویژه» در برگزاری آن نقش محوری داشت.
 

حضور فعال ایرانسل در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (ایران الکامپ ۲۰۱۱)

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی از ۱۸ تا ۲۱ آذر ماه ۹۰  با حضور چشمگیر شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل برپا شد. این نمایشگاه مجالی است برای شرکت‌های داخلی و خارجی تا آخرین دستاوردهای خود را در زمینه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی به نمایش بگذارند.

نمایشگاه الکامپ بزرگترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران است که پربازدیدکننده‌ترین نمایشگاه های تخصصی در میان بیش از ۵۰ نمایشگاه داخلی محسوب می‌گردد. هدف اصلی این نمایشگاه هموار کردن راه بازرگانی جهانی برای هم‌میهنان و نمایش توان رقابتی ایران در بازارهای جهانی است.
 
 
دیگر حمایت ها و حضورهای ایرانسل در رویدادهای بزرگ تله کام و الکامپ کشور:

• ایرانسل؛ حامی یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران تله کام ۲۰۱۰
• ایرانسل؛ حامی دهمین نمایشگاه بین المللی ایران تله کام ۲۰۰۹
• ایرانسل؛ حامی نهمین نمایشگاه بین المللی ایران تله کام ۲۰۰۸
• ایرانسل؛ حامی هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران تله کام ۲۰۰۷
• حضور فعال ایرانسل در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران الکامپ ۲۰۱۰

پیشینه

پیشینه

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان برترین اپراتور کشور تا به امروز حامی مالی رویدادهای بزرگ ورزشی، مدیریتی و  مرتبط با فناوری بوده و همچنین در راستای مسئولیت های اجتماعی، سوابقی چون عقد قرارداد همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه دارد. ایرانسل علاوه بر حمایت های معنوی، با حمایت های مالی خود از تیم‌های بزرگ ورزشی کشور و فعالیت گسترده در زمینه ارائه محتواها و خدمات ارزش افزوده ورزشی و فرهنگی بر روی بستر ویترین ایرانسل در طول ۵ سال گذشته و حرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، فصلی جدید را در تعامل این شرکت به عنوان راهبر بازار تلفن همراه کشور با متولیان عرصه ورزشی و عرصه های دیگر آغاز نموده است.

در حوزه ورزش، تلاش برای افزایش اقبال عموم هموطنان به این عرصه از طریق رسانه‌های عمومی به ویژه بستر شبکه تلفن همراه، معرفی هرچه بهتر فعالیت ها و رویدادهای ورزشی کشور به ایرانیان با تعریف محصولات نوآورانه ارزش افزوده تلفن همراه و بسترسازی مناسب برای ارتباط هرچه بهتر بین کارشناسان، مسئولان، ورزشکاران و مخاطبان ورزش دوست کشور با استفاده از خدمات پیشرفته تلفن همراه و وایمکس ایرانسل از جمله اهداف این شرکت برای حمایت ویژه از ورزش کشور به ویژه لیگ برتر فوتبال خلیج فارس «جام ایرانسل» و تیم ملی والیبال کشور بوده است.

ایرانسل با سوابقی چون عقد قرارداد با سازمان لیگ حرفه ای فوتبال کشور برای اسپانسری لیگ برتر خلیج فارس «جام ایرانسل»، برگزاری مسابقه عکاسی با MMS ویژه بازی ایران و استرالیا مقدماتی المپیک ۲۰۰۸ پکن، هدیه سفر به بازی‌های آسیایی مالزی ۲۰۰۷، حمایت مالی از تیم‌های بزرگ ورزشی کشور و فعالیت گسترده در زمینه ارائه محتواها و خدمات ارزش افزوده ورزشی و فرهنگی، پیشینه ای ارزنده در این زمینه از خود بر جای گزارده است.
 
 
حمایت های ورزشی
 

ایرانسل؛ حامی ویژه کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲

ایرانسل؛ حامی لیگ برتر خلیج فارس «جام ایرانسل» 

ایرانسل؛ حامی رقابتهای جهانی «کونگ فو توآ» در شیراز (آبان ماه ۹۰)

ایرانسل؛ حامی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

ایرانسل؛ حامی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر در فصل ۸۷-۸۶

ایرانسل؛ حامی دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ایران ( اسفند ماه ۹۰)
ایرانسل، حامی دومین همایش ملی دفاتر پیشخوان خدمات دولت (دی ماه ۹۰)

ایرانسل، حامی دومین کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه (دی ماه ۹۰)

ایرانسل؛ تنها حامی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران تله کام (۲۰۱۱)
حضور فعال ایرانسل در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (ایران الکامپ ۲۰۱۱)

ایرانسل؛ حامی پنجمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال (مهرماه ۹۰)

ایرانسل؛ حامی نخستین جشنواره و نمایشگاه رسانه های تصویری و دیجیتال در حوزه سلامت  (بهمن ماه ۸۹)
حضور فعال ایرانسل و پوشش‌دهی اینترنت نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان (شهریور ۹۰)

حضور فعال ایرانسل در نمایشگاه کامپیوتر، مخابرات و صنایع جانبی تبریز (مرداد ۹۰) 
ایرانسل؛ حامی دومین نمایشگاه تخصصی مخابرات اصفهان ( خرداد ماه ۹۰)

ایرانسل؛ حامی چهارمین دوره نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الکترونیک ELECIT  مشهد (خرداد ۹۰ )
حضور فعال ایرانسل در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ( اردیبهشت ۹۰)

ایرانسل؛ حامی نخستین جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران (اردیبهشت ۹۰)
ایرانسل؛ حامی ششمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران (فروردین ۹۰)

حضور فعال ایرانسل در نخستین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ایران (اسفند ۸۹)

ایرانسل؛ حامی یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران تله کام ۲۰۱۰

حضور فعال ایرانسل در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران الکامپ ۲۰۱۰

ایرانسل؛ حامی دهمین نمایشگاه بین المللی ایران تله کام ۲۰۰۹

ایرانسل؛ حامی نهمین نمایشگاه بین المللی ایران تله کام ۲۰۰۸

ایرانسل؛ حامی هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران تله کام ۲۰۰۷
 
 
 
 

طرح های تعرفه رنگی

طرح های تعرفه رنگی

طرح های تعرفه رنگی: هفتگی و ماهانه! 
طرح های تعرفه رنگی  قرمز، آبی، طلایی و طلایی دو ستاره در جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل نیز ارائه خواهند شد. در این جشنواره، مشترکین ایرانسل می‌توانند بنا به نیاز خود، این طرح‌ها را همان‌طور که در جداول زیر مشاهده می‌نمایید به صورت هفتگی و یا ماهانه فعال کنند. هریک از طرح‌های تعرفه رنگی، علاوه بر کاهش نرخ مکالمه و پیامک، شامل بهای تخفیفی برای سرویس GPRS نیز می‌باشد. مشترکین ایرانسل می‌توانند با در نظر گرفتن میزان و نوع مصرف خود، مناسب‌ترین طرح را در دوره‌های هفتگی و ماهانه انتخاب نموده و هزینه تلفن همراهشان را تا حد چشمگیری کاهش دهند.
 
توجه: طرح «هفتگی» تنها مختص مشترکین اعتباری بوده و مشترکین دائمی می توانند این طرح ها را به صورت «ماهانه» بر روی خط خود فعال کنند.
 
برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.
 
 
در جداول فوق، مبالغ تماس بر حسب ریال/دقیقه، مبالغ پیامک و پیام چند رسانه ای بر حسب ریال/پیام و هزینه GPRS بر حسب ریال/کیلوبایت تعیین شده است.
 
توجه: برای اطلاع از نحوه انتخاب طرح دلخواه‌تان می‌توانید یک پیامک بدون متن از خط ایرانسل خود به ۲۱۴۰ بفرستید تا دستورالعمل انتخاب طرح‌های تعرفه تشویقی برایتان ارسال شود.
 
 
برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.
 
 
مثال: برای فعال‌سازی طرح تعرفه هفتگی طلایی برای سیم کارت های اعتباری می‌توانید کد دستوری  را از گوشی خود شماره‌گیری نموده و یا با ٧٠٠ تماس گرفته و طبق دستورالعمل، ابتدا ٧، سپس ۵، بعد ٢، پس از آن ١ و در آخر برای تایید ١ را وارد کنید.
 
شما می توانید همزمان با استفاده از طرح های تعرفه رنگی ایرانسل، از بسته های افزایشی محصولات گوناگون ایرانسل به همراه تمامی تخفیف های موجود در آنها بهره‌مند شوید.

۱- شرایط عمومی:

١- ١
همانند تمامی تعرفه های مخابراتی، تعرفه های فوق نیز بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده اند. مطابق تغییرات جدید قوانین مالیاتی کشور، مالیات بر ارزش افزوده مربوطه ۵ درصد است.

١- ٢
فراموش نکنید که پیش از انتخاب هر یک از طرح‌های تعرفه تشویقی، باید ثبت‌نام خود را تکمیل نموده و مدارک لازم را به ایرانسل ارسال کرده باشید.
 

۲-  شرایط مربوط به سیم کارت های اعتباری:

٢- ١
مدت این تعرفه های تشویقی برای مشترکین اعتباری (از زمان فعال شدن) برای اشتراک هفتگی، ٧ روز و برای اشتراک ماهانه، ٣٠ روز می باشد. برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حسابتان  را از خط خود شماره گیری نمایید.

٢- ٢
مشترکین اعتباری، پس از پایان مدت زمان طرح تعرفه تشویقی انتخابی (هفتگی، ماهانه) به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند و یک پیامک مبنی بر بازگشت به طرح تعرفه قبلی خود دریافت خواهند کرد.

٢- ٣
در صورت انتخاب هر یک از طرح‌های تعرفه تشویقی، مشترکین اعتباری نمی‌توانند پیش از پایان دوره مربوطه مبادرت به تغییر تعرفه نمایند، اما قادر خواهند بود طرح تعرفه موجود را مجدداً تمدید کنند. برای اطلاع از مدت زمان باقی مانده از طرح تعرفه تشویقی، کد دستوری  را از خط اعتباری خود شماره گیری کنید.

۴-۲
هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین اعتباری، از اعتبار مکالمه آنها کسر می شود. لازم به ذکر است، مشترکین به هنگام انتخاب طرح مورد نظر باید اعتبار مکالمه کافی در حساب خود داشته باشند.

۲- ۵ طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیامک تایید، فعال می شود.
 

۳- شرایط مربوط به سیم کارت های دائمی:

۱-۳
جهت تغییر طرح تعرفه، مشترکین می توانند به روشهای ذکر شده در بخش مربوط به نحوه تغییر طرح تعرفه در وب سایت و بروشورهای ایرانسل مراجعه نمایند. برای بازگشت به طرح پایه ثانیه ای   را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید. برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب خود را از خط خود شماره گیری نمایید.

۲-۳
طرح های تعرفه تشویقی مربوط به سیم کارت دائمی، از زمانی که فعال شوند تا پایان اسفند۹۱ فعال می مانند. درصورتی که مشترک مایل به بازگشت به طرح تعرفه قبلی باشد، می تواند در هر زمان به سادگی از طریق روش های ذکر شده در بروشورهای ایرانسل، طرح تعرفه خود را تغییر دهد.

۳-۳
طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیامک تایید فعال می شود.

۴-۳
در صورتی که مشترکین دائمی هر یک از تعرفه های تشویقی را از روز اول ماه فعال کرده باشند، دیگر نیازی به پرداخت اشتراک ماهانه نداشته و تنها باید هزینه فعال سازی طرح انتخابی (هزینه ماهانه طرح تشویقی) را بپردازند.

۵-۳
توجه داشته باشید در صورتی که طرح تشویقی برای بخشی از یک ماه فعال شده باشد، هزینه مشترک به نسبت تعداد روزهایی که هر یک از طرح ها (تعرفه پایه و تعرفه تشویقی) فعال بوده است، محاسبه می شود.

۶-۳
با انتخاب هر یک از طرح های تعرفه تشویقی، مشترکین دائمی می توانند در هر زمان در صورت تمایل، طرح های تعرفه تشویقی خود را تغییر دهند.

۷-۳ 
 مشترکین دائمی، پس از پایان مدت جشنواره به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند.

۸-۳ هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین دائمی در صورت حساب ماهانه آنها منظور‌ ‌می‌شود.

٣-٩ در صورت انتخاب هر یک از طرح های تعرفه طلایی، مشترک باید مبلغی برابر یا بیشتر از هزینه اشتراک دو ماه طرح تشویقی را در حساب خود داشته باشد. درغیراین صورت، درخواست اجرا نخواهد شد.