خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل,کارت شارژ ایرانسل و همراه اول,خرید شارژ

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل,کارت شارژ ایرانسل و همراه اول,خرید شارژ

طرح پیام رسان

طرح پیام رسان





 ** تا اطلاع ثانوی، تعرفه های مربوط به هدایای تشویقی اعمال خواهد شد.



چند نکته مهم در مورد صورت‌حساب

• ساعات اوج مصرف: ۰۷:۰۰ تا ۰۱:۵۹ روز بعد
 
• ساعات کاهش مصرف: ۰۲:۰۰ تا ۶:۵۹

• ساعات اوج مصرف اینترنت همراه (GPRS): از ۰۸:۰۰ تا ۰۱:۵۹ روز بعد
 
• ساعات کاهش مصرف اینترنت همراه (GPRS): از ۰۲:۰۰ تا ۰۷:۵۹ و تمامی ساعات روزهای پنج شنبه و جمعه
• %۵ مالیات بر ارزش افزوده  در هنگام خرید کارت شارژ و در پایانه های فروش از مشتری دریافت خواهد گردید این مبلغ به هزینه استفاده آنها از شبکه اضافه نخواهد شد.

• اگر مشتری ۹۰ روز به حالت غیرفعال باقی بماند (هیچ تماس یا پیام کوتاهی ارسال و یا دریافت نکرده و یا اقدام به شارژ مجدد ننموده باشد)، شماره تلفن او قطع خواهد شد و آن شماره را از دست خواهد داد.

• هزینه سرویس GPRS بر حسب کیلو بایت محاسبه می شود. هر کیلو بایت (KB) حدوداً هزاربایت، و هر مگا بایت (MB) حدودا هزار کیلو بایت است. شما می توانید به سادگی و با توجه به مقدار کیلوبایتی که اطلاعات ارسال و یا دریافت می نمایید، مبلغی را که باید بابت استفاده از این سرویس بپردازید، محاسبه کنید.

• قیمتهای فوق تنها مربوط به استفاده از APN های (Access Point Name) استاندارد هستند (سرویسهای ویژه در حال حاضر موجود نیستند)

• سرویس GPRS تنها در مناطق اعلام شده در دسترس است.

• انتقال دیتا، عبارت است از ارسال و یا دریافت اطلاعات بطور خودکار، از طریق تلفن همراه، PDA و یا لپ تاپ.

• برای محاسبه بهای این سرویس (GPRS)، تعداد بایت های اطلاعات دریافت یا ارسال شده شمارش شده و به کیلو بایت بعدی رند می شود.

• %۵ مالیات بر ارزش افزوده به هنگام فروش به هزینه خرید بسته بازگشت اضافه می‌گردد.

قوانین قطع خدمات اعتباری:
کافی است برای فعال نگه داشتن خط خود در هر ۹۰  روز یکی از فعالیت های زیر را انجام دهید:

 • ارسال یا دریافت پیام کوتاه (SMS)  و پیام چند رسانه ای (MMS)
 • استفاده از سرویس GPRS
 • شارژ مجدد

در غیر اینصورت خط تلفن به همراه اعتبار موجود و دیگر سرویس های اختصاص یافته قطع و ضبط خواهد گردید.

قوانین قطع خدمات دائمی:
اگر مشتری در مدت ۲۸ روز صورت‌حساب خود را پرداخت ننماید، شماره تلفن همراه او به مدت ۵۷ روز به حالت تعلیق یک طرفه در خواهد آمد. در این حالت مشتری تنها قادر به دریافت SMS خواهد بود. در صورت عدم پرداخت صورت‌حساب در این دوره ۵۷ روزه، مشترک وارد دوره تعلیق کامل می شود که در آن خط مشترک به طور کامل قطع می گردد. اگر مشترک ۵۱ روز در حالت تعلیق کامل باقی بماند، شماره تلفن همراه (و حساب او) از شبکه حذف می گردد.


برای کسب اطلاعات بیشتر با خدمات مشترکین با شماره ۷۰۰ با استفاده از تلفن همراه ام تی ان ایرانسل خودتماس بگیرید. هزینه این تماس صرفنظر از مدت زمان مکالمه، معادل هزینه یک دقیقه تماس می باشد. شما همچنین می توانید از هر خط دیگری با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید. این تماس ها براساس نرخهای تعیین شده توسط اپراتورهای دیگر محاسبه می گردند. اطلاعات موجود در این سایت تنها به منظور اطلاع رسانی بوده و ایجاب آور برای ایجاد تعهد نمی باشد. با اینکه ام تی ان ایرانسل تمام سعی خود را بکار گرفته تا صحت این اطلاعات را تضمین نماید ولی نمی تواند در قبال هیچ هزینه، ضرر و یا خسارتی که در نتیجه اشتباه نوشتاری، اطلاعات نادرست و یا تغییرات به عمل آمده متوجه کسی شده مسئول باشد. خدمات ام تی ان ایرانسل ممکن است بدون هیچ تذکر قبلی تغییر یافته، اضافه شده و یا کاهش یابند. تمام حقوق برای ام تی ان ایرانسل محفوظ می باشد و این مطالب نباید به هیچ نحوی مورد بهره برداری قرار گرفته و یا بدون اجازه کتبی از ام تی ان ایرانسل به طور کامل یا جزئی مورد کپی برداری قرار بگیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد