خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل,کارت شارژ ایرانسل و همراه اول,خرید شارژ

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل,کارت شارژ ایرانسل و همراه اول,خرید شارژ

سرویس پرداخت پیشرفته صورت حساب

سرویس پرداخت پیشرفته صورت حساب

 
شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، امکان پیشرفته جدیدی را برای پرداخت صورت حساب سیم کارت های دائمی و شارژ سیم کارت های اعتباری مشترکین تجاری و شرکتی فراهم کرده است. بر اساس این سرویس، شما می توانید با مراجعه به پورتال «سرویس پرداخت پیشرفته»، صورت حساب سیم کارت های دائمی که به علت استفاده از آنها در تجهیزات مختلف دسترسی به آنها دشوار است را پرداخت و یا سیم کارت های اعتباری به کار رفته در تجهیزات را شارژ کنید.
 
 
امکانات سرویس پرداخت پیشرفته صورت حساب:
با استفاده از این سرویس، مشترکین تجاری می توانند از امکانات پیشرفته زیر برخوردار شوند:
 
ارسال پیام اطلاع رسانی در صورت کاهش اعتبار سیم کارت ها:
به عنوان مثال شما می توانید برای شارژ مجدد سیم کارت های دور از دسترس به کار گرفته شده در تجهیزات، یک پیام اطلاع رسانی به مسوول امور مخابراتی شرکت ارسال کنید و وی را در صورت کاهش اعتبار هر یک از سیم کارت های اعتباری شرکت به کمتر از مثلا ۱۰,۰۰۰ ریال، مطلع کنید.
 
امکان پرداخت صورت حساب یا شارژ یکباره گروهی از سیم کارت ها:
به عنوان مثال شما می توانید با مراجعه به پورتال پرداخت پیشرفته صورت حساب، صورت حساب های تمامی سیم کارت های دائمی شرکت و یا تنها سیم کارت های دائمی یکی از واحد ها را پرداخت کنید. شما همچنین می توانید حداقلی برای شارژ هر سیم کارت تعریف کنید که هرگاه اعتبار سیم کارت به کمتر از آن مبلغ رسید، رقم از پیش تعیین شده مورد نظر شما، به شارژ سیم کارت اضافه شود. به عنوان مثال می توانید سیستم خود را به گونه ای تنظیم نمایید که اگر اعتبار موجود در سیم کارت های شما به کمتر از ۵۰.۰۰۰ ریال رسید، به طور خودکار مبلغ ۲۰.۰۰۰ ریال به اعتبار هر سیم کارت افزوده شود.
 
امکان پرداخت صورت حساب و یا شارژ خود کار سیم کارت:
شما می توانید با سپردن مبلغی نزد شرکت ایرانسل، به محض صدور صورت حساب هر دوره، از این اعتبار، صورت حساب سیم کارت های شرکت خود را پرداخت کنید و یا سیم کارت هایی که اعتبار آنها از میزان مشخصی کمتر شده است را از حساب خود در شرکت ایرانسل مجددا شارژ کنید.
 
 
 
 
 
 
 
جهت اطلاع در مورد نحوه سفارش محصول، اینجا کلیک کنید.
 
 
 
مشترکین گرامی، برای انتقال شکایات، پیشنهادات و یا انتقادات ارزنده خود می‌توانید از طریق پست الکترونیکی voiceofcustomer@mtnirancell.ir با ما در تماس باشید و ما را در بهبود هرچه بیشتر سطح ارائه خدمات، یاری کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد