شبکه اختصاصی تلفن همراه
ایرانسل در راستای ارائه خدمات و محصولات نوین به شما
هموطنان عزیز، این بار خدمات شبکه اختصاصی تلفن همراه را ارائه خواهد کرد.
این فناوری جدید ایرانسل، به سازمانها و شرکتها امکان می دهد که تلفن
های همراه کارکنان خود را گروه بندی نموده و امکاناتی شبیه به امکانات
سیستم تلفن داخلی شرکت به آنها اضافه نمایند و بدین صورت قابلیت ها و
مزایای فراوانی را در اختیار مدیران و کارمندان خود قرار دهند.
برخی از امکانات و مزایای شبکه اختصاصی تلفن همراه ایرانسل عبارتند از:
۱. کاهش هزینه مکالمهها:
یکی از ویژگی های مهم سرویس شبکه اختصاصی تلفن همراه، کاهش هزینه تماس ها
می باشد؛ به طوری که اگر هر دو طرف تماس، درون یک شبکه اختصاصی تلفن همراه
تعریف شده باشند (تماس های درون شبکه) هزینه تماس با نرخی معادل ۳۵% پایین
تر از تماس های معمول ایرانسل (پایین ترین نرخ تماس در شبکه تلفن همراه)
محاسبه می گردد. این امر موجب کاهش چشمگیر هزینه مکالمه های شرکت ها به
ویژه شرکت هایی با حجم تماس بالا و همچنین نیروی کار متحرک می شود.
۲. تفکیک تماس های کاری و شخصی:
امروزه مدیریت هزینه ها شاید یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران باشد. با
استفاده از این سرویس پیشرفته ایرانسل، سازمان ها می توانند تماس های کاری و
شخصی را از هم تفکیک نمایند. در این صورت هزینه تماسهای کاری به صورت
خودکار به حساب سازمان و هزینه تماس های غیرکاری به حساب شخصی کارمندان
منظور خواهد شد. طبقه بندی تماس ها در دو دسته شخصی و کاری را می توان بر
مبناهای مختلفی انجام داد؛ به طور مثال بر اساس تماس با شماره های داخل
شبکه اختصاصی یا خارج از آن، یا هر دو.
۳. شماره کوتاه:
از دیگر کاربردهای شبکه اختصاصی تلفن همراه ایرانسل که در اختیار کاربران
قرار می گیرد، امکان تماس کارمندان شرکت با همدیگر، تنها با استفاده از یک
شماره کوتاه است، به عنوان مثال می توان شماره ۳ یا ۴ رقمی تلفن داخلی هر
فرد را به تلفن همراه همان فرد اختصاص داد. بدین ترتیب سایر کارمندان
سازمان برای تماس با فرد مذکور می توانند به جای شماره گیری تلفن همراه او،
از شماره کوتاه آن شخص (مثلاً ۲۷۰) استفاده نمایند.
۴. شماره واحد گروهی:
یکی از ویژگی های این سرویس، نمایش یک شماره واحد برای گروهی از شماره های
سازمان می باشد. به عنوان مثال می توان در صورت برقراری تماس هر یک از
اعضای «شبکه اختصاصی تلفن همراه» با خارج از سازمان، به جای شماره شخصی
کاربر، شماره بخش مربوط در سازمان روی تلفن مقصد نمایش داده شود. بدین
ترتیب در صورت استفاده از این ویژگی میتوان برای یک گروه خاص از تلفن های
همراه شرکت به ازای تمامی تماسهای خروجی از تمام شمارهها، یک شماره واحد
را نمایش داد. همچنین میتوان شمارهای جداگانه برای نمایش به اعضای شبکه
اختصاصی تلفن همراه شرکت اختصاص داد. در این صورت می توان دو شماره مجزا
یکی جهت نمایش در ارتباطات درون سازمانی و دیگری جهت نمایش به عموم در
ارتباطات برون سازمانی، اختصاص داد.
۵. کنفرانس تلفنی:
با استفاده از این ویژگی، میتوان در میان مکالمه، افراد دیگری را به
مکالمه اضافه کرد. از طریق این سرویس امکان مکالمه ۵ نفر به طور همزمان
برای تمام مشترکین فراهم گردیده است، صرف نظر از اینکه هر یک از این افراد
در کدام نقطه (داخل یا خارج از کشور) هستند و از کدام شبکه استفاده می
کنند. هزینه تماس با هر یک از افراد به طور جداگانه محاسبه می شود؛ مانند
زمانی که تماس ها به طور جداگانه برقرار شده باشند.
مشترکین گرامی، برای انتقال شکایات، پیشنهادات و یا انتقادات ارزنده خود میتوانید از طریق پست الکترونیکی
voiceofcustomer@mtnirancell.ir با ما در تماس باشید و ما را در بهبود هرچه بیشتر سطح ارائه خدمات، یاری کنید.