مر کز تماس ۷۱۴
مرکز ارتباط با مشترکین تجاری شرکت ایرانسل
این
مرکز تماس، ویژه مشترکین تجاری ایرانسل (شرکت ها و سازمان ها) راه اندازی
شده است و هر دو حوزه خدمات تلفن همراه و وایمکس را پوشش می دهد. جهت کسب
اطلاعات در مورد محصولات و خدمات ما، دریافت پشتیبانی و بیان انتقادات و
پیشنهادات خود می توانید با مرکز ارتباط با مشترکین تجاری شرکت ایرانسل
تماس بگیرید.
هزینه تماس با «مرکز خدمات مشترکین» از خطوط
ایرانسل معادل یک دقیقه مکالمه معمولی بین خطوط ایرانسل و هزینه تماس با
این مرکز از سایر خطوط، با توجه به دقایق مکالمه (مطابق هزینه مکالمه با
نرخ های اپراتور مربوطه) محاسبه خواهد شد.
برای تماس با مرکز ارتباط با مشترکین تجاری شرکت
ایرانسل از خط ایرانسل شماره ۷۱۴ و از سایر خطوط شماره ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ را
شماره گیری نمایید.
شایان ذکر است، تنها شرکت هایی می توانند از این خطوط
پشتیبانی دریافت نمایند که از پیش، شماره تلفن خود را به ایرانسل اعلام
نموده اند؛ یا از نشانی پست الکترونیکی که پیشتر به ایرانسل اعلام شده، یک
پست الکترونیکی حاوی شماره های جدیدی که از آنها برای دریافت پشتیبانی تماس
می گیرند را به نشانی
corporate-support@mtnirancell.ir
ارسال کرده اند؛ و یا از شماره تلفن های ایرانسل خود که پیشتر به صورت
شرکتی ثبت نام نموده اند، پیامکی حاوی شماره های جدید به شماره ۷۱۴
بفرستند.
مشترکین گرامی، برای انتقال شکایات، پیشنهادات و یا انتقادات ارزنده خود میتوانید از طریق پست الکترونیکی
voiceofcustomer@mtnirancell.ir با ما در تماس باشید و ما را در بهبود هرچه بیشتر سطح ارائه خدمات، یاری کنید.